Mnenje o AEQ dihanju® 1. stopnje, Veronika Lovšin

Z AEQ seminarjem 1. stopnje sem našla svojo močno točko. Vsekakor je to zelo spodbudno in motivirajoče.

Največje zadovoljstvo mi je, ko mi uspe na tečajih ali pri individualnih obravnavah začutiti tečajnike, da jim lahko na njim primeren način razložim AEQ metodo®. Ugotavljam, da ta ni več takšna, kot si nas jo učil ti, ampak verjetno vsak izmed nas – tvojih učencev dodamo vanjo del sebe in jo na ta način podajamo v svet malo drugačno.

Opazujem svoja predavanja, kako so vedno malo drugačna, kako so izbrane besede vedno različne, prilagojene publiki, ki me posluša. Navadno opazujem ljudi, ki so prišli k meni, njihovo gibanje, govor in se jim poskušam čim bolj približati. Včasih to pomeni, da so moje besede bolj odločne, drugič bolj mile, čisto odvisne od sogovornika in mojega občutka kaj on res potrebuje. Opazujem tudi kako niti ene vaje ne odvodim dvakrat enako, ampak vedno malo drugače. Opazujem gibanje ljudi, njihovo zavedanje telesa in po potrebi vaje še razparceliram na še manjše gibe in jim na ta način poskusim omogočiti pravo občutenje giba. Opazujem tudi zadovoljstvo ljudi, ko res začutijo gib in se v njem sprostijo, kako jim odleže. Kar mimika na obrazu se jim spremeni.

Trudim se, da da stranke do tega občutenja pripeljem že pri svoji obravnavi, saj s tem začutijo glaven namen vaj, da to ni monotono ponavljanje gibov, ampak občutenje, raziskovanje, užitek. Zadnjič mi je neka gospa rekla, da to je pa kot meditacija. Ja, res je kot meditacija, le da se za razliko od običajne meditacije, ko se ljudje povezujejo z nečim nevidnim in so večji del časa v glavi, tu povezujemo sami s seboj. Na ta način ljudje začutijo, kako se lahko pomirjeni počutijo v svojem telesu, začnejo mu veliko bolj zaupati in posledično ne iščejo več odgovorov na razna vprašanja v nadnaravnih silah, ampak v sebi. V zakladu svojega lastnega telesa.

Morda še pomen učenja učitelja. Če želi biti učitelj res dober in kvalitetno predajati svoje znanje naprej, ne sme nikdar zaspati na lastnih lovorikah, ampak mu morajo biti le spodbuda za nadaljne učenje in rast. Čeprav gibe že poznamo, veliko plitveje odvodimo vaje, če jih ne vadimo tudi sami vsak dan. Ko vodim vajo jo namreč istočasno v mislih izvajam skupaj s tečajniki in v svojem telesu občutim premik najmanjšega dela telesa mojih tečajnikov. Šele na ta način lahko zagotovim varen občutek ob izvajanju vaj in jim omogočim dojeti njihovo pravo globino.

Veronika Lovšin, Vodice, učiteljica AEQ metode® 1. stopnje, učiteljica AEQ dihanja® 1. stopnje

Preberite še:

Največje zadovoljstvo mi je, ko mi uspe na tečajih ali pri individualnih obravnavah začutiti tečajnike, da jim lahko na njim primeren način razložim AEQ metodo®. Ugotavljam, da ta ni več takšna, kot si nas jo učil ti, ampak verjetno vsak izmed nas – tvojih učencev...