Mnenje o AEQ metodi® 1. stopnje, Dragana Djurić

Pri delu s strankami sem se vse pogosteje srečevala z bolečinami neznanega vzroka. Pedagoški pristop pa mi ni dovoljeval v svoje skupine sprejemati stranke z bolečinami. Po izobrazbi sem trenerka in že od nekdaj me je pri delu z ljudmi zanimala celovitost in ne zgolj vadba in tako mi je na neki točki zmanjkalo znanja za pot, po kateri sem nameravala nadaljevati.

Med prebiranjem člankov priznanega kondicijskega trenerja, čigar delo ljudje spoštujejo zaradi njegovega znanja in kakovosti, sem se srečala z izrazom senzorno-motorna amnezija in ga začela raziskovati. Na internetu sem našla metodo AEQ in pisala Alešu glede svojih dvomov pri delu s strankami. Odgovoril mi je, brez vsiljevanja, da je AEQ metoda točno tisto, kar potrebujem. Njegov način brez vsiljevanja me je še dodatno motiviral, kajti upira se mi vse, kar se skriva za sloganom – to je najboljša rešitev.

Vse se je obrnilo na bolje po izobraževanju in aktivni terapiji. Strah pred novimi potmi je popuščal in postajala sem vse bolj prepričana v svoje delo. Začela sem se lažje učiti in vse več časa mi je ostajalo za mojo družino. Opazila sem veliko razliko od takrat, ko sem mislila, da se učim, ko sem prebila veliko ur pri prebiranju strokovne literature, ko sem begala in poskušala razumeti zmešnjavo. To me je utrujalo in izčrpavalo. Sedaj uporabljam metodo AEQ, tako na individualnih terapijah kot tudi pri delu s skupinami. Nove osnove prinašajo rezultate, stranke so vse bolj zadovoljne, prihajajo tudi nove stranke, in jaz sem postala bolj vesela in manj obremenjena.

Aleš je primer pravega učitelja. Zakaj je to pomembno pri mojem delu in razvoju? Učitelj predaja znanje, spodbuja in aktivno sodeluje pri našem razvoju, nas usmerja, neumna vprašanja zanj ne obstajajo. Na izobraževanju sem spoznala čudovite ljudi, različni karakterji, a tako enaki v eni stvari, namreč v želji po učenju, razvoju in da vsak dan postajajo vse boljši ljudje.

Dragana Djurić, Podgorica učitelj AEQ metode® 1. stopnje

Preberite še:

Pri delu s strankami sem se vse pogosteje srečevala z bolečinami neznanega vzroka. Pedagoški pristop pa mi ni dovoljeval v svoje skupine sprejemati stranke z bolečinami. Po izobrazbi sem trenerka in že od nekdaj me je pri delu z ljudmi zanimala celovitost in ne zgolj...